HR vacatures bij Yor-in

Sluit je aan als Specialist

3 vacatures

Yor-in

Den Bosch

Junior HR Adviseur

  • 32 - 36u
  • € 2.700 - € 3.500
  • 36u
  • € 2.700 - € 3.500

Als Junior HR Adviseur bij Yor-in ga jij aan de slag met een breed scala aan HR-werkzaamheden, waarbij je niet alleen operationele taken uitvoert, maar ook actief meedenkt over verbeteringen binnen HR-processen. Je gaat leidinggevenden adviseren en ondersteunen in hun HR-vraagstukken en speelt een belangrijke rol in het implementeren van HR-beleid en -strategieën. Je werkt nauw samen met verschillende teams om de groei en ontwikkeling van medewerkers te ondersteunen. 

Jouw taken en verantwoordelijkheden: 
Vertalen van HR-beleid naar de praktijk: Je helpt bij de implementatie van HR-beleid en zorgt ervoor dat dit aansluit bij de wensen van de organisatie en de medewerkers. 
Salarishuis en functiewaardering: Je ondersteunt bij het ontwikkelen en onderhouden van een transparant salarishuis. 
Ondersteuning bij organisatieveranderingen: Je helpt bij reorganisaties, herstructureringen en cultuurveranderingen. 
Duurzame inzetbaarheid: Je denkt mee over initiatieven die medewerkers gezond en productief houden, zoals vitaliteitsprogramma’s of het faciliteren van hybride werken. 
Analyse van HR-data: Je verzamelt en analyseert HR-data, zoals verzuim- en verloopcijfers, en vertaalt deze naar concrete actiepunten voor het management. 

Bekijk de vacature
Lees meer

Yor-in

Nijmegen

HR Officer

  • 32 - 36u
  • € 2.700 - € 3.500
  • 36u
  • € 2.700 - € 3.500

In de rol van HR Officer ben jij het aanspreekpunt voor medewerkers en managers op het gebied van HR-administratie en operationele HR-taken. Je houdt je onder andere bezig met:
 

  • Beheer en verwerking van personeelsdossiers en contracten. 
  • Verlof- en verzuimregistratie bijhouden en verwerken. 
  • Ondersteuning bieden bij werving, selectie en onboarding. 
  • Beantwoorden van HR-gerelateerde vragen van medewerkers. 
  • Meewerken aan HR-projecten zoals procesoptimalisatie en employer branding. 
Heb je nog vragen, bijvoorbeeld over het interim werk , of ben je gewoon benieuwd naar verhalen van collega's die jou voorgingen? Je leest het hier.

Bekijk de vacature
Lees meer

Yor-in

Utrecht

HR Medewerker

  • 32 - 36u
  • € 2.700 - € 3.500
  • 36u
  • € 2.700 - € 3.500

8:30 Je dag begint bij jouw opdrachtgever: een internationale frisdrankfabrikant. 
Hier werk je met het HR-team samen aan een urgent vraagstuk: het werven van 30 procesoperators voor hun nieuwe productielijn. De uitdaging? De arbeidsmarkt is krap en de technische eisen zijn specifiek. Samen ontwikkel je een gerichte aanpak: een combinatie van zij-instroom programma's voor mensen uit de voedingsmiddelenindustrie, en een leerwerktraject waarbij ervaren operators nieuwe collega's opleiden. 
 
10:00 Je stelt nieuwe arbeidscontracten op en beantwoordt vragen van teamleiders over de opleidingsvergoedingen. Tijdens jouw vorige opdracht bij een rijstwafelproducent heb je veel ervaring opgedaan over dit thema. Hierdoor ken je de ins en outs van deze regelingen. Je legt helder uit hoe de vergoedingen werken en welke voorwaarden eraan verbonden zijn. Voor je het weet is het lunchtijd. 
 
13:00 In de middag werk je aan een trainingsplan voor het warehouse team. Samen met de Warehouse Manager ontwikkel je een praktische training over LEAN processen in het magazijn. Hij kent de inhoud maar jij bent de expert op het gebied van de meest effectieve trainingsmethodes. Het doel is om het team zelf knelpunten te laten identificeren en oplossen, van een efficiëntere routing tot beter voorraadbeheer. Want een team dat zelf verbeteringen aandraagt, is het beste recept voor blijvende verandering. 
 
17:00 Aan het einde van de werkdag rijd je in je leaseauto naar de Yor-in kantoorboerderij in Nijmegen. Waar jouw collega Specialisten het initiatief namen om een gezellige borrel te plannen.  
 
Waarom Yor-in? 
Bij Yor-in krijg je meer dan een leuke werkplek. Dit is werken met impact, leren van de besten en onderdeel zijn van een team dat jou helpt groeien. 
 
Ontwikkel je supersnel: Bij Yor-in kun je in korte tijd veel ervaring opdoen door aan verschillende projecten te werken. Kijk bijvoorbeeld naar Kirsten, die in vier jaar tijd van HR Support bij Rabobank doorgroeide naar HR Business Partner bij Peridot Food. Ze leerde werken in diverse sectoren, zoals finance en de food en breidde haar vaardigheden razendsnel uit. 
 
Clubgevoel: Ondanks dat het grootste deel van ons team op locatie bij klanten werkt, zorgen we ervoor dat je je altijd verbonden voelt. Of het nu gaat om gezamenlijke kantoorwerkdagen, kennisevents of gezellige borrels, je maakt écht deel uit van Yor-in. 
 
Unieke kansen: Als professional werk je aan projecten die ertoe doen. Denk aan het opzetten van een vitaliteitsproject voor al je collega’s. Of een doorlopend MTO uitvoeren waardoor je de organisatie optimaal kunt adviseren. 

Bekijk de vacature
Lees meer

Over interim werk

Wat is interim werk eigenlijk?

Als interimmer ga je aan de slag bij verschillende opdrachtgevers terwijl je wel bij Yor-in in dienst bent. Dit betekent dat je vaak een paar maanden tot een jaar bij een bedrijf aan de slag gaat. Zo werk je het ene halfjaar bijvoorbeeld bij een grote organisatie en vervolgens bij een klein familiebedrijf.

Na elke opdracht zoeken we samen een nieuwe opdracht die aansluit bij jouw ambitie en groeipad.

Waarom kiezen voor interim en niet voor één vaste werkgever?

Door te kiezen voor het interim vak kies je voor snel ervaring opdoen door veel verschillende organisaties van binnen te zien. Gemiddeld genomen maak je hierdoor sneller stappen in je carrière en kom je er eerder achter wat voor type rol en bedrijf bij jou passen.

Bij Yor-in heb je wel een vaste thuisbasis. Je opdrachten veranderen, maar je werkgever niet. Wij zorgen dat je altijd een vaste thuisbasis en vertrouwde collega's hebt waar je op terug kan vallen.

Is interim werk voor iedereen?

Het eerlijke antwoord is nee. De voordelen zijn dat je snel nieuwe dingen leert omdat je in korte tijd bij verschillende organisaties aan de slag te gaan. Deze manier van ervaring opdoen vraagt wel om flexibiliteit.

De redenen waarom bedrijven een interimmer inhuren verschillen. Net als de organisaties zelf. Soms vervang je iemand die met zwangerschapsverlof gaat en kom je in een warm bad terecht, maar soms ben je er ook om acute problemen of chaos op te lossen. In dat geval kom je in een hectische en veeleisende werkomgeving terecht.  Juist deze verschillen zorgen ervoor dat je veel leert en snel stappen maakt in je carrière. Hierdoor ben je sneller op het niveau dat je uiteindelijk wilt bereiken.

Daarom Yor-in

  • SNA gecertificeerd
  • Snelle groei van jouw carrière
  • Persoonlijke begeleiding
Google

Yor-in krijgt een 4.9 o.b.v. 106 reviews

Sfeerimpressie

JWS00894 2
JWS00796 2
JWC05496 2
Beeldfanaat Eventontwerpers Linkedlabels 02253
L1080499 2
JWS00867 2
DSC 0029 Bewerkt V2
JWS00624 2
Wintersport Vandans 2023 30 (1)
JWA02049 2
Pand Nijmegen
JWC05592 2

Over interim opdrachten

Heb ik inspraak in mijn eigen opdracht?

Jazeker! Ongeveer zes weken voordat je huidige opdracht afloopt, plannen we een gesprek met je Business Manager en Resource Manager. In dit gesprek bespreken we jouw wensen voor je volgende uitdaging. We luisteren naar wat je wilt leren en waar je naartoe wilt groeien. Dit proberen we zoveel mogelijk mee te nemen bij het zoeken naar je nieuwe opdracht. Toch is het goed om te weten dat interim werk draait om flexibiliteit en avontuur - daarom kunnen we niet garanderen dat al je wensen (nu) uitkomen.

Wat we hierbij van jou verwachten? Een open blik, veel nieuwsgierigheid en een aanpakkersmentaliteit. Op deze manier haal je het meeste uit elke nieuwe uitdaging die op je pad komt.

Hoe zien opdrachten er inhoudelijk uit?

Als HR Specialist werk je op diverse opdrachten. Zo ga je bijvoorbeeld aan de slag met het ontwikkelen van een nieuw personeelsbeleid, het verbeteren van de employee experience of het opzetten van strategische HR-processen. 

De meeste opdrachten duren gemiddeld 7 maanden, dit varieert van 3 maanden tot een jaar. Bedrijven schakelen interim HR professionals in om uiteenlopende redenen. Soms is het ter vervanging, bijvoorbeeld bij zwangerschapsverlof of ziekte. In andere gevallen ligt er een specifieke uitdaging, zoals het ontwikkelen van een strategisch HR-plan, het begeleiden van een reorganisatie of het verbeteren van de interne communicatie, waar jouw expertise een echte meerwaarde biedt.

Zit ik altijd alleen op een opdracht?

Tijdens jouw opdracht word je onderdeel van het team bij het bedrijf waar je aan de slag gaat. Je werkt nauw samen met je nieuwe collega's van de organisatie die jouw expertise inschakelt. Het komt ook voor dat je ook samen met een andere Yor-in Specialist bij een opdrachtgever werkt. Dit kunnen collega's uit je eigen vakgebied zijn, maar ook professionals met een heel ander specialisme.

En je Yor-in collega's? Die zie je regelmatig tijdens de samenwerkdagen op het kantoor in Nijmegen. Daarnaast heeft elk vakgebied een eigen appgroep. Hier kun je gemakkelijk contact houden met je collega's; informeel bijpraten en inhoudelijke vragen stellen.  

Wat als mijn opdracht tegenvalt?

Als interim Specialist word je ingehuurd voor een specifieke opdracht. Het grote voordeel? Je kijkt met een frisse blik naar een organisatie. Hierdoor herken je bepaalde patronen en processen die anderen wellicht over het hoofd zien.

Door net iets verder te kijken dan je basis-opdracht, haal je veel meer uit je werk. Deel gerust je visie en geef advies, ook over dingen die niet direct bij je takenpakket horen. Valt een opdracht inhoudelijk tegen? Geen zorgen - je leert sowieso veel over samenwerken met verschillende mensen, effectief management en het doorvoeren van veranderingen. Met een nieuwsgierige instelling groei je niet alleen in je vak, maar ook als persoon.

Wat als ik geen opdracht heb?

Zit je even tussen twee opdrachten in? Dit noemen we een bankzit-periode. Dit komt voor als je huidige opdracht niet precies aansluit op het volgende project. Deze tijd kun je goed benutten. In de eerste week heb je een gesprek met je Resource Manager en Business Manager om de plannen te bespreken. Ook is het slim om je LinkedIn profiel bij te werken en een kijkje te nemen bij andere Specialisten tijdens hun opdrachten. Je bent in deze periode beschikbaar voor sollicitatiegesprekken. En als je zelf ook actief meezoekt naar passende projecten, dan sta je vaak zo weer ergens aan de start van een nieuwe uitdaging.

Niet onbelangrijk: Natuurlijk word je gewoon doorbetaald, dus je hoeft je geen zorgen te maken over je inkomen.

 

Over werken bij Yor-in als HR Specialist

Kan ik op elk niveau bij jullie instappen?

Bij Yor-in richten we ons op junior en medior professionals. Of je nu net je studie hebt afgerond of al een paar jaar ervaring hebt, we kijken samen naar wat past bij jouw kennis en ambities. Je werkt en groeit in een omgeving die je uitdaagt en ondersteunt om je volgende stappen te zetten.

Hoe blijf ik aangesloten bij Yor-in?

Ook al werk je het grootste deel van de tijd bij je opdrachtgever, je bent altijd onderdeel van team Yor-in. Via onze online community blijf je op de hoogte van nieuws, events en wat je collega's doen. Daarnaast organiseren we iedere maand een kantoorwerkdag en zien we elkaar live tijdens trainingen, borrels en (sportieve) teamactiviteiten. 

Is er een opleidingsbudget?

Zeker! Bij Yor-in investeren we graag in jouw groei. Jaarlijks kun je jouw opleidingsbudget inzetten voor trainingen, cursussen of opleidingen die jou sterker maken als professional.

Welke opleidingen bieden jullie aan?

Ons aanbod is divers, van soft skills tot vakinhoudelijke cursussen. Denk aan een LEAN-opleiding, HR-certificeringen of een cursus gesprekstechnieken. We luisteren naar jouw wensen zodat jij jezelf optimaal ontwikkelt.

Is er een inwerktraject en hoe ziet dat er uit?

Bij Yor-in zorgen we dat je goed voorbereid aan de slag gaat. Tijdens het inwerktraject leggen we uit hoe onze systemen werken en krijg je alle informatie die je nodig hebt. Het verdere inwerken gebeurt bij de opdrachtgever zelf, zodat je daar direct in de praktijk aan de slag kunt. Daarnaast checkt je Resource Manager regelmatig in om te kijken of alles goed verloopt en waar nodig extra ondersteuning te bieden.

Wanneer maak je de een stap van Junior naar Medior?

Als junior groei je meestal binnen 2-3 jaar door naar een medior rol, afhankelijk van jouw ontwikkeling en inzet. We kijken samen naar je resultaten, de stappen die je zet en waar je verder in wilt groeien. Bij Yor-in zijn de lijnen kort, waardoor we snel schakelen en je doorgroeimogelijkheden altijd met je bespreken.

Ontmoet jouw contactpersonen

Thijn Haverkort 1

Thijn Haverkort

Business Manager
Nena Van Der Sterren 3

Nena van der Sterren

Recruiter
Jasper Abbing

Jasper Abbing

Resource Manager
Niki Huntjens 1

Niki Huntjens

Resource Manager

Niet alles is rozengeur en manenschijn

Werken als interimmer heeft veel voordelen, zoals afwisseling, ontwikkeling en de kans om verschillende organisaties te leren kennen. Maar eerlijk is eerlijk: het brengt ook uitdagingen met zich mee. Je komt in dynamische omgevingen terecht waar flexibiliteit en aanpassingsvermogen essentieel zijn. Soms moet je snel schakelen, zelfstandig oplossingen vinden en je weg vinden in een nieuwe werkomgeving.

Wat verwachten wij van jou? Bij Yor-in zoeken we professionals die deze uitdagingen met een positieve instelling aanpakken. Je denkt in mogelijkheden, toont initiatief en weet het beste uit jezelf en anderen te halen. Tegelijkertijd staan wij altijd voor je klaar om je hierin te begeleiden, want ook in de uitdagingen van interim werk sta je er bij Yor-in nooit alleen voor.

Landkaart Yor Intransparant

Zij gingen je voor

Waarom ik in HR de afwisseling vond waar ik energie van krijg

Waarom ik in HR de afwisseling vond waar ik energie van krijg

Na een vol jaar stage bij Mead Johnson, een halfjaar afstuderen bij Danone en bijklussen als Sourcer bij Yor-in, schoof ik voor mijn pre-master Business Administration weer in de schoolbanken. Daar koos ik bewust voor. Ik wilde me breed op leiden, want ik krijg energie van werk met veel afwisseling. Al snel merkte ik dat ik gewend was geraakt aan het werkende leven. Daarom liet ik Yor-in weten dat ik ging stoppen met mijn tweede studie. Tegelijkertijd wist ik: ik wil geen Recruiter worden. En toen rinkelde de telefoon.

Lees meer
Ontdek jouw potentieel als Interim Specialist bij Yor-in

Ontdek jouw potentieel als Interim Specialist bij Yor-in

Start je als Interim Specialist? Dan staat jouw ontwikkeling voorop. Om dat goed te begeleiden, verbinden we je aan een persoonlijke Resource Manager. De naam zegt het al: deze persoon managet onze belangrijkste resources, jij dus! En daar mag je best wat van verwachten, want we willen dat jij je welkom voelt en je alle kans krijgt om jezelf zo goed mogelijk te ontwikkelen. Wat dat pallet van persoonlijke begeleiding inhoudt? Dat delen we met je in deze blog.

Lees meer

Ons sollicitatieproces

1 Telefonisch contact

Zodra je bij ons solliciteert gaan onze Recruiters direct voor je aan de slag. Zien we een match? Dan bellen we je graag even op om alvast kort kennis te maken en te kijken of er nog vragen zijn over de vacature.

Telefonisch contact

2 Vrijblijvende kennismaking

Nog steeds geïnteresseerd? Dan verwelkomen we je graag voor een vrijblijvende kennismaking op onze kantoorboerderij. In dit gesprek vertellen we je hoe het is om als Interim Specialist aan de slag te gaan en zijn we benieuwd naar jou als persoon en wat jouw ambities zijn.

Vrijblijvende kennismaking

3 Tweede gesprek

Na de eerste kennismaking plannen we graag nog een gesprek met jouw toekomstige Resource en/of Business Manager. Zij begeleiden jou zodra je bij ons in dienst komt. Wel zo fijn om elkaar dan al eens gesproken te hebben. In dit gesprek kijken we of er een wederzijdse match is. Zowel op inhoudelijk, als op persoonlijk vlak. Natuurlijk is er ook voldoende ruimte voor de vragen die jij nog hebt.

Tweede gesprek

4 Aanbieding en tekenmoment

Is er wederzijds enthousiasme? Dan doen we jou graag een aanbieding passend bij jouw kennis en ervaring. Uiteraard is hier ruimte voor vragen. Helemaal tevreden? Dan zet jij jouw handtekening bij ons en vieren we dat we je mogen verwelkomen bij onze club!

Aanbieding en tekenmoment

Voorbeelden van opdrachtgevers

SFB Logo Geel
Refresco 1
Plukon Wit
Mead Johnson
Logo MARS
Logo JDE
Logo Delinuts
Logo Byondis
Logo 2
Nutricia
Heinzlogo2 (1)
Logo Innocent
Logo Fc Compact

Jouw eerste maanden bij Yor-in

1 Kennismaking

We nodigen je graag uit voor een kennismakingsgesprek op onze kantoorboerderij. Tijdens het gesprek bespreken we of het werken als interim Specialist bij jouw ambities past en kijken we vooral naar jou als persoon om te zien of er een wederzijdse klik is.

Bij een match verwelkomen we je graag in onze club en koppelen we je aan een Resource Manager voor persoonlijke begeleiding en aan een Business Manager voor het vinden van interessante opdrachten.

Kennismaking

2 Jouw eerste opdracht

Na het zetten van de handtekening zoeken we op basis van jouw persoonlijke doelen en ervaring een geschikte opdracht, waarbij de Business Manager jouw profiel voorstelt aan opdrachtgevers binnen ons netwerk en jullie samen op gesprek gaan bij bedrijven. Gemiddeld duurt een opdracht zes tot negen maanden.

Als iedereen enthousiast is en je aan de slag gaat, ondersteunt Yor-in je terwijl je de nieuwe werkomgeving leert kennen en verwelkomen jouw Yor-in collega’s je met open armen. Tijdens borrels, kennissessies en een kickstart-groep leg je waardevolle contacten voor de rest van je carrière.

Jouw eerste opdracht

3 Persoonlijke leerdoelen

Ondertussen staat jouw persoonlijke Resource Manager altijd voor je klaar met kennis en advies. Samen stel je persoonlijke leerdoelen op waar je graag aan wil werken. Met behulp van onze performance management tool geef jij richting aan jouw ontwikkeling. Zo groei je stap voor stap door tot expert binnen jouw vakgebied.

Persoonlijke leerdoelen

4 Evaluaties, opleiding en begeleiding

Tijdens je opdracht organiseren we trainingen en evenementen om je professioneel te laten groeien en je collega's beter te leren kennen. Na 3 maanden of halverwege de opdracht bespreek je met je Resource Manager hoe het gaat, waarbij we aandacht hebben voor jouw werkplezier en persoonlijke groei.

Evaluaties, opleiding en begeleiding

5 Vervolgopdracht

Na je eerste opdracht zoekt je Business Manager alvast naar een nieuwe passende opdracht. Dankzij de ervaring die je hebt opgedaan, openen zich nieuwe deuren en kun je sneller doorgroeien dan wanneer je jarenlang in dezelfde functie blijft werken. Je groeipad wordt afgestemd op jouw wensen, zodat je je afhankelijk van je ambities kunt ontwikkelen tot expert, manager of generalist.

 

 

Vervolgopdracht