Ga naar de inhoud
  • Home
  • Vacatures
  • Voor opdrachtgevers
    • Dienstverlening
    • Beschikbare Specialisten
    • Voor ZZP’ers
  • Werken bij
  • Over Yor-in
  • Kennisdeling
  • Contact
  • Home
  • Vacatures
  • Voor opdrachtgevers
    • Dienstverlening
    • Beschikbare Specialisten
    • Voor ZZP’ers
  • Werken bij
  • Over Yor-in
  • Kennisdeling
  • Contact

Vind direct de Quality Specialist die je zoekt

Als je op zoek bent naar (tijdelijke) versterking, dan ben je op zoek naar een interim professional via Yor-in. Staat er geen (geschikte) specialist voor jouw vraagstuk tussen? Dan helpen we je graag op door het vinden van de juiste ZZP’er.

  • Klanten beoordelen ons met een 8.7/10.
  • 283+ geslaagde interim matches.
  • Meer dan 2500+ quality professionals in ons netwerk.
Bekijk beschikbare specialisten
Bekijk beschikbare specialisten

FAQ

Wat is het voordeel van een interim specialist?
  1. Ervaring
    Doordat een interim professional verschillende opdrachten na elkaar uitvoert, staat de ontwikkeling nooit stil. en neemt hij/zij dus een flinke bak ervaring mee jouw organisatie in.
  2. Groot netwerk
    Wij hebben meerdere interimmers in dienst. Dit zorgt er voor dat onze professionals elkaar zo gemakkelijk mogelijk kunnen vinden. Wanneer iemand kennis tekort komt, kan onze specialist een netwerk aan vakgenoten inschakelen.
  3. Direct inzetbaar
    Onze specialisten zijn direct up and running in jouw organisatie. Ben jij enthousiast over een interimmer, dan kunnen zij vaak dezelfde week of week erop al starten.
  4. Frisse blik
    emand neemt kennis mee uit eerdere werkervaring en kan daardoor een ander perspectief bieden. Met een frisse blik kan hij of zij het probleem onderzoeken en een efficiënte oplossing aandragen.
  5. Verlaagt de werkdruk voor de huidige werknemers
    Onze specialisten springen in ten tijde van piekbelastingen, extra werkzaamheden of belangrijke audits. Zo staat het huidige team er niet alleen voor.

Meer over de voordelen van interim lees je in deze blog!

Onze werkwijze

1. Kennismaken & vacature ophalen

We komen bij je langs om persoonlijk kennis te maken en de functie(s) te bespreken. Zo enthousiasmeren we professionals voor de vacature, organisatie en afdeling.

2. Werving & marketingactiviteiten

We kijken of een van onze specialisten beschikbaar is of gaan in ons netwerk op zoek naar een geschikte kandidaat. Tegelijkertijd draaien we wervingscampagnes vanuit marketing.

3. Contact & plaatsing

We stellen onze specialist of kandidaat aan je voor. Hij/zij vervolgt de procedure bij jou. Uiteraard ondersteunen we jou hierbij. Van eerste kennismaking tot tekenmoment. 

Waarom een specialist via Yor-in?
  • Voor elk niveau
    Als je op zoek bent naar (tijdelijke) versterking, dan ben je op zoek naar een interim professional via Yor-in. Van starter tot manager en van onze eigen Quality Specialisten tot een ZZP’er.
  • Groot netwerk in de food & industry
    Dankzij ons uitgebreide netwerk in de food & industry en een eigen groep Quality Specialisten helpt Yor-in snel bij het vinden van de juiste oplossing voor jouw vraagstuk. 
  • Personeelszaken 
    Yor-in regelt verzekeringen, vakanties en andere vormen van verlof en verzuim. Uiteraard nemen wij ook het risico bij langdurig uitval of verzuim.
  • Opleiding en coaching.
    Onze Quality Specialisten krijgen uitgebreide ondersteuning van een Resource Manager. Zij faciliteren opleidingen, trainingen en fungeren als vraagbaken.
Wat zijn de kosten?

Ons uurtarief is afhankelijk van de ervaring van de professional en de inhoud en looptijd van de opdracht. Kies je voor een interim oplossing via Yor-in, dan betaal je alleen voor de daadwerkelijk gewerkte uren. 

Hoe ziet een opdracht er uit?

Onze club Quality Specialisten is op interim basis inzetbaar. Of het nu draait om audits, het doorvoeren van verbeteringen of implementatie van kwaliteitssystemen. 

Afhankelijk van jouw vraagstuk wordt de duur van de opdracht bepaald. Op het einde van de opdracht evalueren we of er behoefte is aan verlenging. 

Onze beschikbare professional(s)

Van al onze professionals die landelijk actief zijn, zijn onderstaande (op zeer korte termijn) beschikbaar

Adriana Ter Hove

Adriana Ter Hove

Beschikbaar

Medior

Zuid-Gelderland

Bekijk profiel..

lisa gerretzen

Lisa Gerretzen

Beschikbaar

Junior

Nijmegen

Bekijk profiel..

Sandra Jenniskens

Sandra Jenniskens

Beschikbaar

Senior

Utrecht

Bekijk profiel..

Yor-in is een professionele partner in de zoektocht naar versterking van jouw team. Vanaf het eerste contact is de communicatie heel transparant en correct, en kunnen verwachtingen naar elkaar worden uitgesproken. Zodra zij aan het werk gaan volgen er wekelijkse updates EN kandidaten met kwaliteit.

Rory Olsthorn - H&B Logistics
Loading...
Adriana Ter Hove

Adriana Ter Hove

Woont in

Zuid-Gelderland

|

28

Jaar

|

Medior

Profiel

Beschikbaar per 1 mei
Adriana is een enthousiaste dame die sterk in haar schoenen staat. Door haar houding beweegt ze zich gemakkelijk door de organisatie.
Een absoluut kenmerk van haar is dat ze altijd proactief op zoek is naar verbeteringen. Hierbij is ze sterk in het werkbaar maken van processen.
Ze is secuur in haar werk en ziet ieder probleem als een uitdaging die ze vervolgens met bruikbare oplossingen weet om te buigen.
In haar vrije tijd spendeert Adriana veel tijd aan haar IJsland paard. Ze vindt het heerlijk om buiten de gebaande paden met haar paard de natuur in te gaan. Daarnaast sport ze graag en doet ze graag leuke dingen met haar vriend en vriendinnen.

Werkervaring

Green Organics- QA Officer – 2021/2023
Ik had hierbij de taken en verantwoordelijkheden voor het handhaven van kwaliteitsnormen en certificeringen in een bedrijf, waaronder het opzetten en onderhouden van een kwaliteitshandboek, uitvoeren van audits, klachtenafhandeling en leveranciersbeoordelingen. Het omvat ook interne trainingen en het noteren en bijhouden van CAPA's en Change Controls.

Kepro BV Deventer - Chemisch Fysisch Analist - 2018/2021
Ik was hierbij verantwoordelijk voor verschillende analytische technieken en ondersteunende taken in de ontwikkeling en verbetering van producten. Deze taken omvatten HPLC-analyses, titraties, methoden en rapportage ontwikkeling, methodevalidatie, werken volgens regelgeving en GMP en beheer van OGS en stabiliteit.

Nestlé Nunspeet - Chemisch Fysisch Analist – 2017/2018
Ik was hierbij verantwoordelijk voor verschillende analytische technieken en apparatuur, zoals de Biochrom analyzer, UPLC en HPLC met Empower-software. Het beschrijft ook het gebruik van verschillende monstermaterialen en het analyseren volgens voorschrift en berekenen in Empower, evenals het werken volgens de ISO 17025-norm.

Biohorma B.V. - Chemisch fysisch - microbiologisch analist kwaliteitsbewaking - 2017/2018
Ik was hierbij verantwoordelijk voor verschillende analytische technieken, waaronder HPLC, GC en HPTLC, die worden gebruikt voor analyses van grondstoffen, bulk- en eindproducten. Het beschrijft ook taken zoals het bemonsteren van binnenkomende goederen volgens GMP en microbiologische analyses, zoals het maken van verdunningen, het beënten en aflezen van platen, en de hygiënemonitoring van productieruimtes volgens GMP.

Flores Cosmetics B.V. - R&D medewerker & Chemisch fysisch analist - 2015
Verantwoordelijk voor taken, waaronder het uitvoeren van stabiliteitsonderzoeken op nieuwe producten, het analyseren van bulk- en eindproducten van cosmetica en geneesmiddelen volgens GMP, hygiënemonitoring van productieruimtes en microbiologische platen beënten.

Opleidingen

201-2014 klinisch chemisch analist – Aventus
2006-2010 Metalectrotechniek – VC Cortenbosch


Ik wil een (bel)afspraak
lisa gerretzen

Lisa Gerretzen

Woont in

Nijmegen

|

25

Jaar

|

Junior

Profiel

Beschikbaar per 17 maart
Lisa is een spontane professional die gemakkelijk verbinding maakt met verschillende afdelingen. Hierbij is ze de schakel tussen kantoor en productie en is ze altijd op zoek naar vernieuwing en verbetering. Door haar proactieve houding pakt ze zaken snel op en haar echtheid weet je precies wat je aan haar hebt. Lisa vindt het tijdens haar vrije tijd leuk om met vriendinnen op stap te gaan en houdt erg van koken.

Werkervaring

Yougones - 2022
Aannemen van zowel eenmalige als langdurige klussen. Voorbeelden van werkzaamheden zijn kassawerkzaamheden, schoonmaakwerkzaamheden, bezorgen en inventarisatie van goederen en het maken van mise en place.
Maastricht University - 2021
Aanspreekpunt van de vereniging. Plannen, voorbereiden en leiden van meetings. Contact onderhouden met de studenten, docenten en sponsors.
Qizini Alphen (stage) - 2019
Ontwikkeling van een ‘hot snack’ assortiment voor aan boord bij Amerikaanse vliegtuigmaatschappijen.
Intersnack (stage) - 2018
Opzetten van een sensorisch evaluatie protocol voor de kwaliteitscontrole van de productie. Trainen van medewerkers om sensorische evaluatie uit te voeren.

Opleidingen

2020-2022 Master of science, health food innovation management, Maastricht university
2015-2019 Bachelor, food & business, HAN university of applied sciences, Nijmegen


Ik wil een (bel)afspraak
Sandra Jenniskens

Sandra Jenniskens

Woont in

Utrecht

|

31

Jaar

|

Senior

Profiel

Beschikbaar per 1 april
Sandra is een professional die snel de verantwoordelijkheid neemt en er alles aan doet om het maximale uit haarzelf en uit de organisatie te halen. Ze heeft het afgelopen jaren zeer waardevolle kennis en ervaring opgedaan bij Mead Johnson als Quality Technoloog en bij Refresco Benelux verschillende rollen uitgevoerd, waaronder waste projectmanager, SHE projectmanager, beverage designer en sustainability coördinator. Door deze ervaringen en haar andere werkervaringen heeft Sandra zich ontwikkelt tot hoog gekwalificeerde en breed ontwikkelde professional. In haar vrije tijd is Sandra altijd op zoek naar een challenge. Zo heeft ze meerdere Iron Mans gedaan en houdt ze ervan om verre reizen te maken en daar fysieke uitdagingen op te zoeken.

Werkervaring

Refresco Benelux - Beverage Designer & Sustainability Coordinator - 2022
De scope van de primaire opdracht was het in kaart brengen van klanteneisen met betrekking tot duurzaamheid. Vanuit deze inventarisatie heb ik een strategie kunnen ontwikkelen voor alle vestigingen van de Benelux. Daarnaast hield ik voor Beverage Design de operationele processen (ontwikkeling en optimalisatie van recepturen, tenders etc.) voor Belgische Retail klanten.

Swinckels Family Brewers - NPD Project Manager Innovation - 2021/2022
Als NPD project manager faciliteerde ik het proces dat leidt tot succesvolle innovaties van de merken van Swinckels, die aansluiten bij een veranderende klantvraag. Binnen de innovaties coördineerde ik het complete stage-gate proces, van aanvraag tot launch & learn. Daarbij stelde ik kritische vragen aan opdrachtgevers en projectleden om de projecten van A tot Z zo effectief mogelijk door de organisatie te trekken. Daarbij anticipeerde ik op de beschikbare resources en signaleerde ik knelpunten, en leverde daarbij de verschillende project resultaten binnen de gestelde tijd, budget en eisen op.

Refresco Sittard - SHE Projectmanager - 2021/2021
Als SHE advisor bij Refresco droeg ik verantwoordelijk voor het implementeren, optimaliseren en borgen van het beleid op het gebied van veiligheid binnen de vestiging in Sittard. Daarbij is de samenwerking met de verschillende afdelingen als QA, productie, logistiek, laboratorium, technische dienst onmisbaar.

Upfield (Duitsland) - Projectmanager Master Data / SAP - 2020/2021
Begin 2021 bracht Upfield het plan om de productielijnen van Helsingborg (Zweden) naar Cleve (Duitsland) te verplaatsen, tot uitvoering. Tijdens deze operatie ondersteunde ik het master data team en werkte projectmatig met verschillende stakeholders binnen Upfield samen om processen in kaart te brengen.

Refresco Benelux - Continuous Improvement Projectmanager - 2020
In het jaar 2020 was een van de belangrijkste doelen van Refresco het halveren van de 'afvalkosten' voor alle fabrieken in de Benelux. De totale kosten werden verdeeld in vijf categorieën, waaronder inefficiency, inventory, non-quality costs, scrap en obsolete. Mijn doel als projectmanager tijdens deze opdracht was om inefficiency costs te verlagen en de fabrieken (en hun ‘waste captains’) te ondersteunen bij het behalen van de individuele doelstellingen. Om het doel te bereiken was een structuur nodig om de black box te openen en in kaart te brengen. Maandelijks, wekelijks en dagelijks werd waste besproken door alle relevante afdelingen. Deze strategie omvatte incidentele verliezen waarop direct kon worden geanticipeerd, maar ook trendanalyses die de verliezen per productielijn over een langere periode in beeld brachten. Dit resulteerde in business cases en projectgroepen die in een multidisciplinair team samenwerkten om de grootste vraagstukken per productielijn aan te pakken, met als resultaat de standaard integratie van afval in de organisatie.

Mead Johnson Nutrition- Quality Technologist - 2019/2020
Als kwaliteitstechnoloog bij Mead Johnson verzamelde en structureerde ik de documentatie die nodig was om aan te tonen dat Mead Johnson voldeed aan de vernieuwde Chinese wetgeving, die getoetst werd door middel van een audit van SAMR (voormalig CFDA). Meer specifiek stond ik in nauw contact met de leveranciers van Mead Johnson om uitleg te geven over de vernieuwde aspecten van de Chinese wetgeving voor baby- en kindervoeding om een probleemloze samenwerking te behouden. Daarnaast heb ik gewerkt aan verschillende topics die daarbij kwamen kijken, zoals het integreren van nieuwe specificaties in systemen en het schrijven van een kwalificatieprocedure.

Morlife (Australië) - Food Technologist - 2018
Morlife is een vooroplopende fabrikant en leverancier van gezondheidsvoedingssupplementen in Australië. In het verlengde van mijn afstudeeropdracht, gaf Morlife mij het aanbod om de resultaten van mijn onderzoek in de praktijk te brengen. Mijn thesis schreef ik over de invloed op de onbewuste perceptie van consumenten door uiterlijke kenmerken van verpakkingen. Samen met het marketingteam van Morlife hebben we de verpakkingsontwerpen van hun huidige chocoladeassortiment aangepast, met als resultaat dat de sales toenam. Daarnaast heb ik in korte tijd een nieuw product in de categorie Beauty & Wellness ontwikkeld dat momenteel verkrijgbaar is in reformwinkels en grotere supermarkten in Australië.

Opleidingen

2020 Lean Six Sigma Black Belt – UBrands
2019 Lean Green Belt – UBrands
2018 Master Health Food & Innovation Management – Universiteit Maastricht
2016 Bachelor Voeding & Diëtetiek – Hogeschool van Arnhem en Nijmegen

Ik wil een (bel)afspraak

Yor-in

Contactgegevens

024 303 03 61
info@yor-in.nl

Recente vacatures

Recente berichten
  • QA/QC Medewerker – Oudewater
  • New Product Coördinator – Veenendaal
  • QA/QC Assistent – Velddriel
  • Medior Quality Assurance Specialist – Nederland
  • Microbiologisch QC Analist – Nijmegen

Voorwaarden

  • Interim Algemene Voorwaarden
  • WS Algemene Voorwaarden
  • Interim Algemene Voorwaarden
  • WS Algemene Voorwaarden

Onderdeel van:

225 specialisten binnen 6 bedrijven.
Bekijk hier onze labels.

Volg ons

Facebook Linkedin

Yor-in krijgt een 4,9 van 5 obv 50 beoordelingen

 5/5
  • Home
  • Vacatures
  • Voor opdrachtgevers
    • Dienstverlening
    • Beschikbare Specialisten
    • Voor ZZP’ers
  • Werken bij
  • Over Yor-in
  • Kennisdeling
  • Contact

Yor-in
024 303 03 61
info@yor-in.nl

 

 
Roy Rutten

Roy Rutten

Direct contact?

Heb jij behoefte aan versterking op jouw Quality afdeling? Neem dan via onderstaande nummer contact op. Ik vertel je graag meer over de mogelijkheden!

📞 06 27167295
Deze website maakt gebruik van cookies
Op yor-in.nl gebruiken wij analytische, functionele en marketing cookies om je een goed werkende website te kunnen bieden en om je relevante advertenties te tonen. Dit betreft ook cookies van derden die jouw internetgedrag volgen. In onze privacystatement vind je meer informatie. Door op “ACCEPTEREN” te klikken, stem je hiermee in.
Accepteren niet oke
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieLooptijdOmschrijving
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
Opslaan en accepteren